söndag 17 juli 2011

Jobbkoma

Jobbar femte natten i rad nu. Befinner mig som i en koma de perioder jag jobbar. Somnar vid 8 på morgonen och stiger upp vid 15 och då är det bara några timmar till jag ska jobba igen. Skruttar omkring i träningskläder dygnet runt. Osminkad. Man gör sig inte i ordning på samma sätt när man jobbar natt. Inte med det jobbet jag har i alla fall.

Idag har jag kletat in i stort sett hela kroppen i Voltaren gel och det har hjälpt lite. Får inte använda sån gel egentligen för det är dåligt för njurarna, men nu har jag haft så jävla ont att jag skiter i vilket. Det gör ont konstant men värst är det att resa mig upp när jag suttit länge, när jag går i trappor, när jag nyser/hostar/skrattar och när jag vänder mig om när jag ligger ner.

Känner mig sjuk också. Hängig.

Är ledig i morgon natt och sen jobbar jag en natt till. Sen är jag ledig i en vecka. Då ska jag vara frisk, smärtfri, sminkad och piffad och det ska bli så skönt! Jag och Agnes kommer vara ensamma hemma för familjen åker på semester.

Inga kommentarer: