måndag 24 maj 2010

I'm a man and I need a maid

Det ser ut som skit här hemma. Hela dan på jobbet (ja, jag jobbar några dagar nu) har jag planerat att så fort jag kommer hem ska jag städa. Fast när jag kom hem tänkte jag att jag hinner se ett avsnitt av Gossip Girl innan jag sätter igång. Det är viktigt att koppla av en stund när man arbetat. När GG var slut blev jag så oerhört trött. Liksom omänskligt trött. Så trött att jag inte ens kunde röra fingrarna. Så jag var tvungen att sova en liten, liten stund innan städandet kunde börja. Nar jag vaknade (två och en halv timme senare) var jag så väldigt hungrig. Avgrundshungrig. Så innan jag kunde ta tag i städandet var jag tvungen att käka. När jag var klar var det så jävla nära att jag faktiskt tog tag i det. Fast precis just då råkade Top Model börja på 3:an och här är vi nu. Jag kan inte slita mig. Men så fort det är slut ska jag bara fundera ut vad som är meningen med livet och röka en cigg vid franska och sen ska jag definitivt ta tag i STÄDET.

Inga kommentarer: