tisdag 18 maj 2010

Blir bättre. Kanske.

Åt just ett knäckebröd med ost. Det är ett gott tecken. Har bara druckit nyponsoppa hela dan. Nyponsoppa dricker jag bara när jag är sjuk. Men så fort man känner för att äta något med tuggmotstånd, då är väl det ett tecken på att man börjar bli frisk? Mår inte illa längre och huvudvärken har släppt. Däremot orkar jag inte sitta upp. Så fort jag försöker segar jag ihop i en hög i soffan. Är så otroligt trött. Och när panodilen slutar verka kommer febern och muskelvärken tillbaka. Men ändå, ett knäckebröd. Och jag känner mig inte längre självmordsbenägen som jag gjorde i morse. Det måste gå åt rätt håll.

Jag måste vara den ende på jorden som misstänker cancer när det rör sig om vanlig influensa. Under mina vakna perioder i natt fantiserade jag om min egen begravning. Hemskt. Måste sluta med det.

1 kommentar:

Hanna sa...

fakingupstoriesisalright.blogg.se

MVH Hanna S