torsdag 15 mars 2012

I´m seventeen and tired of life

Igår var jag på teater och kände mig jävligt kulturell. Teater är alltid pinsamt de första minuterna. Man ba "jaha där står du på scenen och pratar med dig själv och spelar över och beter dig konstigt", men sen släpper det och jag kan leva mig in och efteråt tänker jag att det här, det borde jag göra oftare.

Idag fick jag visa leg när jag köpte cigg. Jag vet att jag tjatar om det där. Men det är viktigt för mig, och jag var så orolig. För jag fick visa några dagar innan jag fyllde 27 och efter jag fyllt har jag inte fått visa en enda gång. Förren idag då. Då kunde jag andas ut igen. Jag har absolut ingenting emot att se ut som 17 nämligen. Eller i alla fall se ut som att det inte är helt omöjligt att jag skulle kunna vara 17. 

Sen kom jag hem och kollade på Antikrundan med stort intresse. Nu kollar jag på Plus.


Inga kommentarer: