onsdag 22 december 2010

Asså. Jag hittar inte en enda jävla kam i detta hushåll. Den jag en gång ägde har blivit stulen eller nåt. Jag har därför varken borstat eller kammat mig på fyra dagar. Bara tvättat, handukstorkat och satt upp det i en boll. Kul det kommer bli den dagen jag faktiskt hittar en kam och ska ta mig igenom riset.

Jag som tänkte att nu när jag jobbar på kontor ska jag bli så himla het. Tänkte mig kontorsstilen blandat med lite indie. Sofistikerat men inte tråkigt. FAIL! Äger inte en enda kjol eller klänning som är anständigt lång, har inte klippt mig sen i maj och nu inte kammat mig sen i torsdes och allt smink är gammalt och ihoptorkat vilket gör att jag bara orkar lite mascara.

Jaja. Nu ska jag dra och jobba och folk får acceptera mig som jag är.

Puss hej!

Inga kommentarer: