fredag 3 september 2010

Ta fram papper och penna

Idag ska jag åka till Olofström. Jag är där oroväckande ofta.

Innan jag åker ska jag göra detta:

Klippa och fila naglar, ta bort gammalt nagellack och måla nytt. På både fingrar och tår. Detta är färgerna jag funderar på: rosa, annan nyans av rosa (åt laxhållet), ytterligare en nyans av rosa (mer metallic), svart, turkos, mörklila eller rött.

STÄDA och DISKA (fan, vilken tråkig never ending story. Det gör mig nere. Man kan aldrig göra klart. First thing när jag blir rik: skaffa städhjälp! ((fast inte för 100 spänn i timmen, jag ska betala en arbetslös yngling fett med pengar))).

Leta upp alla viktiga papper man kan behöva hos arbetsförmedlingen. Betyg, examensbevis, arbetsintyg, anställningsbevis och så vidare. Lägga i en fin hög och så.

Fika med två vänner på Askelyckan.

Äh, det var väl typ det. Ducka för intressepilen, annars kan den träffa er rakt i ögat.

Inga kommentarer: