torsdag 11 oktober 2012

Sticks and stones may break my bones but chains and whips excite me

Fråga Olle, alltid lika generande. Jag kollar med skräck i blicken och en hand för munnen. För ja, jag måste kolla! Men hur hur HUR hittar de folk till detta? Jag fattar att det finns några stycken som kan tänka sig att blir filmade medan de ägnar sig åt trekanter och gummistövlar och hundkoppel. Men att det finns så många? Det är helt ofattbart.

Tänker också på den där boken som alla tanter läser nu. Femtio nyanser av honom. Har själv inte läst den, vill jag av någon anledning påpeka (och känner mig ej heller sugen). Först hörde jag att det är en erotisk berättelse och tänkte, jaja, sex säljer. Klart tanterna vill läsa. Sen fick jag veta att den handlar om tortyrkammare och slavkontrakt. Alltså, jag VET att många gillar sånt därnt (och jag vill gärna vara öppen för att människor gillar olika). Men den här boken säljer alltså i miljoner. OMG. Är det en slags allmän snuskfantasi hos kvinnor över 40? Tortyrkammare liksom?   

Inga kommentarer: