tisdag 16 oktober 2012

Inspelning

Hittade några ljudinspelningar från sommaren 2011 på min iphone. Det är från en fest och jag sjunger HÖGT och med INLEVELSE. Först denna dänga med Sanna Nielsen:

EVERY DAY AND EVERY NIGHT
ALWAYS TIL THE END OF TIME
I'M IN LOOOOOOVE BABY I'M IN LOOOOOVE

Sen säger någon: Nu kommer det en låt här som Helena önskade som fick företräde.
Jag: För det var bättre förr.
Någon: NAHÄ.

Sen sjunger jag på Annelie Rydés klassiska låt:

SÄG ATT DU HAR ÅNGRAT DIG
VISST ÄR DU VÄL SNART TILLBAKA
SÄG ATT DU HAR SAKNAT MIG
LOVA MIG ATT ALLTING ORDNAR SIG

När låten är slut:

Någon: Vad heter den då? Lipstick boy?
Jag: LIPPSTICK HETER DEN LIPSTICK

Sen sjunger jag det högsta jag kan:

PUT MY LIPSTICK ON DADADAM DADADAM
PUT MY LIPSTICK ON DADADAM DADADAM
COLOR COLOR HEY HEY HEY

(Om man googlar texten så visar det sig att den egentligen går såhär:

She’s got her lipstick on
Here I come, da da dum
She’s got her lipstick on
Hit and run, then I’m gone
I'll Check my collar, collar, hey, hey, ey
I'll Check my collar, collar, hey, hey, ey)

Vet ej vem som spelat in detta och jag hoppas verkligen att jag inte typ stod på bordet och sjöng.

Inga kommentarer: