torsdag 27 oktober 2011

Vad äter man?

Jag har noll fantasi när det kommer till matlagning just nu. Sitter och försöker skriva en handlarlista men jag kommer inte på något jag kan handla, trots att kylskåp, frys och skafferi är tomma. Det är inte bara för att jag varit pank som jag inte har något käk utan även för att maten legat så länge att den ruttnat och jag har varit tvungen att slänga den. För att jag inte orkar tillaga den.  Har till och med haft samma jävla glasspaket i frysen i tre veckor utan att äta det. För jag får inte ner något.

(Observera att detta är ett tillstånd som pågått ett tag och inte har något med nuvarande deppighet att göra).

Kaffe och cigg är det enda jag känner ett behov av. Men så var det det här med döden. Man dör om man inte äter. 

Vad äter folk? Hallå? Vad äter ni?

Det som står på min handlarlista hittills är:

Schampo
Balsam
Nagellacksremover

Det kan man inte äta. Eller kan och kan. Det är i alla fall högst olämpligt.  


Inga kommentarer: