tisdag 24 augusti 2010

Bantning och teer

Har börjat med ny bantningsmetod. Nämligen viktklubb på Aftonbladet. Man skriver in sin vikt, hur lång man är, hur mycket man vill gå ner och hur fort. Sen räknar den ut hur många kalorier man ska käka per dag. Sen bara skriver man in allt man äter och så ser man hur mycket kalorier man är uppe i. Idag åt jag minimalt och sparade mina kalorier till godis. Det är perfa. Gud vet att jag älskar godis. Sen gick jag en lång runda och då tjänade jag ihop till att äta ett knäckebröd med ost. Nu är mina kalorier slut och jag är lite lite hungrig. Men jag tar en kopp te och en cigg så klarar jag mig.

Jag har tröttnat på att köpa nagellack, nu är det te som är min nya grej. Köper någon ny sort varenda dag. Idag blev det ett med kamomill och ett med nypon. Älskar mest de från Friggs.

Inga kommentarer: