torsdag 20 september 2012

Prenumeration

Mailade Bonner tidskrifter angående det faktum att jag aldrig fick den mascara och den ögonskugga från Mac som utlovades när jag beställde tre nummer av en tidning. Nu kom svaret:

Hej!
 
Tack för Ditt mail.
 
Det beror på att Du endast betalat in 128,00 kr istället för 128,50 kr som Ditt 
erbjudande kostade och därför skickades premien aldrig ut. Vi har nu ordnat ett 
utskick och Du förväntas få premien inom två veckor. Eftersom Du sedan länge har 
avslutat prenumerationen kommer vi inte att debitera Dig för den sista 50-öringen. 
 
Med vänlig hälsning

BONNIER TIDSKRIFTER
KUNDTJÄNST
 
 
 
Nej men gud, det är klart att jag ska betala det jag är skyldig! Skicka ny faktura så betalar jag den 25 när lönen kommer.

1 kommentar:

julia sa...

hahaha, dom har ju fan humor på bonnier.