torsdag 6 september 2012

Denna morgon

Idag påstod min egen mamma att anledningen till att jag inte kan sova länge på mornarna längre har att göra med att jag börjar bli gammal. Det är ju inte som att tanken aldrig slagit mig, men min egen mamma?

Ett annat oroväckande tecken är det här med att jag äter samma sak till frukost varje dag. Två knäckebröd med ost, ett glas lättfil och en kopp kaffe. Endast gamla människor äter samma sak varje dag.

Och så det där att jag äter min frukost framför Gomorron Sverige. Jag personligen tycker inte att just det är så gammalt, men andra har påpekat det.

Men asså idag i morgonsoffan: Sara Varga satt och pratade om älskande själar som möts och att hennes låtar har färgen havsblå. Då kräktes jag lite i munnen och bytte till Nyhetsmorgon på 4an istället. Där hade de bjudit in världens minsta hund. Jag kan tyvärr inte kolla på ett nyhetsprogram där de bjuder in hundar som gäster. Det är inte seriöst

Så var den morgonen förstörd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag menar inte "gammal gammal" utan "gammal ung" det är stor skillnad. mamma