måndag 17 september 2012

Olika saker

Idag fyller farmor 96 år. FATTA GAMMALT. Hon föddes liksom för nästan 100 år sedan. HUNDRA ÅR! Men det är bra, det ligger alltså i släkten att bli gammal och det är just vad jag planerar att bli. Var där och hälsade på och käkade tårta.

Och så har jag bokat upp mig på att jobba nyårsafton. Så för första gången någonsin är nyår planerat redan i september. År 2012 är alltså tydligen året då jag jobbar både midsommarafton och nyårsafton. Hej storhelgs-ob.

I övrigt har jag mailat onlinebutiken Zalando angående deras reklam. Den är dålig. Så jävla dålig att jag kräks. Någon måste tala om det för dem. Hur kan ett företag som säljer mode godkänna en reklamfilm som är så fasansfullt omodern? ÄCKLIGT könsstereotypisk och förlegad är vad den är. PINSAMT.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skitkul reklam,och mitt i prick...