onsdag 9 november 2011

Vill mest bara gå och lägga mig och låtsas som om den här dagen inte finns.

Har haft värsta jävla pissdagen. Vaknade med migrän, tog en tablett och låg kvar i sängen. Missade där med första lektionen. När jag sen klev upp hittade jag en räkning på hallmattan på 5000 kr. Från Växjöhem, de jävla fittorna. Det är snart ett år sen jag flyttade därifrån och nu kommer en räkning som jag trodde de glömt för länge sen. Jag har inte 5000.

Sen skulle jag lämna drogtest inför praktiken som börjar på måndag, då hade jag glömt mitt leg. Kände mig som en kriminell bara därför. Plus var skitnervös och nojade över gamla (jättegamla) synder. Hur många år tillbaka i tiden kan man spåra i kroppen liksom? Och så var jag nervös över att jag skulle fått i mig nåt nyligen utan att veta om det? Sånt hör man ju talas om. Fick i vilket fall som helst springa hem och hämta legget.

Och hej integritet? Fick inte ens stänga dörrjävlen till toan, inte spola och inte tvätta händerna.

Sen har jag gjort tenta i CAD. Fyra timmar utan paus. Hade velat sitta lika länge till egentligen.

Ute är det mörkt och kallt och här inne ser det ut som en knarkarkvart.

Och jag tror inte på Gud längre.

Inga kommentarer: