torsdag 17 november 2011

Juste, Malmö

Jo, förresten, Malmö var så himla kul. Detta är vad vi gjorde:

Torsdag: Aggie och Viktor mötte mig på stationen. Vi gick och käkade falafel. Åh, Malmö-falafel! Sen åkte vi hem till dem i Hyllie och förfestade. Sen gick vi till en bar och drack öl och vin. Tror det hette Golden Shiva. Något nytt och hippt. Sen gick vi till Debaser och fortsatte dricka öl och vin.

Fredag: Vaknade kl 14 något bakis. Åkte in till stan och åt någon annan typ av rulle. Gick i affärer och på systemet och så vidare. Sen åkte vi hem till Aggie igen och förfestade. Sen till Babel. Viktor fixade lista och det måste man ba älska. Dansade och dansade och så vidare. Första gången jag hade kul på Babel, riktigt kul dessutom. Kom hem framåt morgonen.

Lördag: Vaknade kl 14 något bakis. Åkte in till stan och gick på systemet, träffade Linda och drack kaffe med henne och åt väl någon form av rulle igen. Åkte tillbaka till Hyllie och för-förfestade. Fixade oss och så där. Sen åkte vi till Agnes och Viktors nya lägenhet i Västra hamnen och förfestade i ett tomt och kalt hem tillsammans med Viktors kille och nån kompis till dem. Sen gick vi på Wonk. Drack väldigt mycket vin. Dagen efter vaknade jag... eller vi säger så här: det är tur att jag har gps i mobilen.

På söndagskvällen åkte jag sorgligt nog hem till Olofström igen och känner väl det att jag vill flytta tillbaka till Malmö asap. Älskar Malmö!   

Inga kommentarer: