onsdag 9 november 2011

Unna mig

Efter några fittiga jävla veckor ska jag unna mig en tripp till Malmö. I morgon till söndag. Inte för att jag har råd att unna mig något annat än luft och promenader, men jag tänker att det är en själslig investering. Min själ håller på att ätas upp inifrån nämligen. Av uttråkning, dåliga nyheter, höstmörker, ständiga besvikelser och ensamhet. Ja, ni fattar. Jag behöver det här. Från och med måndag ska jag ut på praktik och kommer inte ha tid till något annat än det och att sova typ, så jag måste passa på precis just denna helgen.

Nu är de visserligen både deppiga och panka nere i Malmö också, men det får gå. Vi får pigga upp varandra helt enkelt.

Jag vill på klubb, dricka vin, dansa, snacka skit och låtsas om att det varken finns en gårdag eller en morgondag.

Ni fattar.

Inga kommentarer: