onsdag 7 september 2011

Dagens

Inga lektioner idag. Bara grupparbete. Kom inte så värst långt med det. Vi firade mest att vi fick TOPPBETYG på en grej vi lämnade in förra veckan. Det är viktigt att fira ibland också.

Promenerade till Maxi med klasskamrat och handlade. Fick skjuts hem. Mamma var här och skruvade upp lampor. Sen kom en vaktmästare och skruvade lite andra saker eller vad han nu gjorde.

Så himla snyggt här nu.

Hanna kom. Vi lagade raggmunkar. Sen bakade vi en sockerkaka. Sen klädde jag om en fåtölj och hängde upp tavlor med assistans från H.

Sen hängde jag med hem till Hannas familj och käkade cupcakes.

Nu slökollar jag på Sex and The City.

Är fruktansvärt trött nu för tiden. Helt overkligt trött. Känns som om jag aldrig kommer ifatt med sömnen. Därför borde jag gå och lägga mig nu.

Inga kommentarer: