onsdag 12 januari 2011

Mardrömsdag

Fy fan vad jag är ARG. Ahhhhhhhh. ALLT är fel fel fel. Varför kan inte mitt liv liksom bara få flyta på lite? Utan krångel. Behöver inte att det händer en massa superduperhärliga saker. Bara lite flyt. Orkar inte skriva ner vad det är som är jobbigt men kan säga så mycket som att en av alla saker är att Växjöhem är FITTOR. Ursäkta inte språket är ni snälla.

Känns som att jag har pms gånger tusen. Men det har jag inte, inte ens pms gånger en. Är fittsur utan.

På väg hem från jobbet var jag så förbannad att jag svor och sparkade på lyktstolpar och papperskorgar. Stampade in i någon alltiallo-affär vid Möllan och väste "de billigaste cigg ni har". Han i kassan såg sig paranoidigt omkring innan han plockade fram ett paket piratkopierade cigg från under disken, med varningstext på typ Litauiska eller annat baltiskt lands språk. Panikrökte. Och där gick mitt löfte om att sluta vardagsröka åt helvete. Rätt åt världen.

Inga kommentarer: